frais

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Angelica Larsson - 28 maj 2012 21:37

Efter att ha hunnit med en massa idag så kryper jag och älsklingen ner i sängen,

Skönt med sovmorgon imon!


Har varit i skolan, slutade 11, sen for jag hem till älsklingen och städade rummet.

Stökigt som tusan.

Vidare till Valbo med Mamma, Charlotte, Melina och älskligen.

Efter att ha testat ca 100 jeansshorts så bestämde jag mig för att välja mellan ett par vita och ett par vanligt jeans färgade, som jag ska sätta dit nitar på och göra lite slitna hemma!

Och mina älskade solglasögon var slut! Som tur var hade dom beställt nya och det kommer in nästa vecka.


Men hur som helst. Nuu ska jag mysa ner mig i sängen till en bra film


PUSSSS

Av Angelica Larsson - 28 maj 2012 09:20

..Och de är sååå jobbigt när jag är i behov av Robert !

Finns inge värre än det med att bo hos honom. USCH, har verkligen allt jag behöver ha där.

Ingenting är hemma. TV, skoldator, Kläder, Passerkort till skolan, Cykel, ALLT.


Har jobbat hela helgen, därför ingen uppdatering och ingen ledighet.

Jobbade från 12.00 - 18.30 på Lördagen och då var vi ner på stan på Cruisingen när jag slutade.

I söndags så jobbade jag samma tid. Och åkte hem till Mammsi och firade henne, trevligt.

Men det har varit värt alla 910 kronor!


Imorgon fyller jag år, tiden går så otroligt snabbt alltså helt sjukt.

Och idag ska vi till Valbo och köpa kläder, Kommer bli Awesome!


 


Och tack älskade mamma för presenten!

Fick den tidigare men de gör ju inte så mycket !

Presentation


Va roligt att du ramlade in på min blogg!
Angelica heter jag, är 17 år och går på Bessemergymnasiets Handel och Administrations program.
Läs om min vardag med skolan, pojkvän och vänner!

Fråga mig

1 besvarad fråga

AdBox

Adboxe

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards