frais

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Angelica Larsson - 4 maj 2012 22:42

Fick sluta efter lunch, hur skönt som helst.

Har regnat hela dagen & för ett tag sen ringde Simon & fråga om jag skulle hem till honom på nån öl. Men nej tack, gud va äckligt.

Så nu sitter jag här, medans Robert spelar, och möglar...

Hur som helst, har letat smink i ca en timme nu och ligger redan på 350 kronor.

Försöker plocka bort lite onödiga saker, Men är så svårt.

Hur som helst, jag kollar mitt smink från ELF ska testa, det kan ju inte skada när det är så billigt? 15 kronor för en brunkräm t.ex och 36kr för Ögonbryns creme & skugga.

Det som fick priset att stiga för mig är alla sminkborstar jag behöver ha.

Aja, sidan iallafall om ni vill titta. billigt, men har ingen aning om hur produkterna är än.

Det märker jag när jag testat dom..


www.eyeslipsface.com

Av Angelica Larsson - 4 maj 2012 08:43

Igår slutade vi halv 2. Jätte skönt att få sluta tidigt, hade idrott igår så slipper de idag.

Hem till älsklingen, väcka honom som somnat, sen skulle jag åka hem men det blev aldrig så.

Robert lånade iallafall 600 kr av bror Andreas & 600 av mig. Tur att han har oss!

Så nu hoppas jag bara att han får sina pengar så han kan betala tillbaka.


Ja idag då?, vaknade klockan 7, ville verkligen inte kliva upp men gjorde det iallafall.

Sen gick jag & la mig i en halvtimme igen innan jag cyklade till skolan, & nu har jag svenska.

Så himla tråkigt + dagen är 3890249 timmar lång.

Orkar verkligen inte med fredagar i skolan. + extra depp eftersom vädret är värdelöst.


Nej nu ska jag forsätta skriva om Substantiv. & längta tills jag kommer hem till älsklingen.

Presentation


Va roligt att du ramlade in på min blogg!
Angelica heter jag, är 17 år och går på Bessemergymnasiets Handel och Administrations program.
Läs om min vardag med skolan, pojkvän och vänner!

Fråga mig

1 besvarad fråga

AdBox

Adboxe

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards