frais

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Angelica Larsson - 9 maj 2012 19:05

Slutade sent idag, 10 över 4.. Skönt att jag iallafall får sluta 10 över 11 imorgon då jag är den enda i klassen som är klar med alla uppgifter, resten måste gå till halv 2.


Hur som helst, åkte hem till älsklingen efter att jag varit i skolan, vädret idag är hemskt.

Då hade vi bytt rum och jag gillar verkligen det här rummet, trodde inte det först men nu älskar jag det verkligen. Dock kanske det behöver piffas upp lite grann.

Syrran kom och hämtade mig vid 5 tiden så åkte vi och handlade osv, pratade och hade trevligt.

Kom till älsklingen för ett tag sedan och har redan börjat småplocka iordning allt så att allt ska se helt okej ut ! Kanske inte världens roligaste dag, men den är snart över.

Av Angelica Larsson - 9 maj 2012 13:52

Sitter i skolan just nu, eller ja? Fortfarande..

Har haft Naturkunskapsprovet som gick KUNG! helt otroligt att det var de jag oroade mig för igår, När jag trodde jag kunde matten, så får man provet och ser ut som ett frågetecken i en evighet.


Nej det kändes inge bra alls, blir nog Omprov för mig, gjorde det bästa jag kunde helt enkelt? Vad ska jag mer göra?


Hur som helst nu har vi företags ekonomi snart sen får vi sluta, SKÖNT.

vill bara hem till älsklingen, vädret är såå fruktansvärt hemskt att jag inte vet vad jag ska ta mig till, helt ärligt.


Nej nu ska jag väl hitta på nått annat. PUSSSSS



Av Angelica Larsson - 9 maj 2012 08:16

Igår efter skolan var det dags att plugga, och även att vi var påväg ut men sen skulle Lovely spela så då pluggade jag till 4 ist.

Sen vidare till Jäderfors och sen hem till älsklingen igen, träffade Hilina och fortsatte plugga på Naturkunskapen..


Och nu blir det Engelska, övning inför Nationella!!

Presentation


Va roligt att du ramlade in på min blogg!
Angelica heter jag, är 17 år och går på Bessemergymnasiets Handel och Administrations program.
Läs om min vardag med skolan, pojkvän och vänner!

Fråga mig

1 besvarad fråga

AdBox

Adboxe

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards