frais

Alla inlägg under april 2012

Av Angelica Larsson - 29 april 2012 20:48

Funderar på att nästa månad när jag får pengar att pierca ögonbrynet igen, lungt för både mamma & Älsklingen.


Idag har jag varit hem & vi har grillat & umgåtts. Färgade även Syrrans hår, åkte från Jf till henne för att det är enklare att färga det där, så kommer vi på att vi glömde hårfärgen i jf så fort vi kör in på hennes uppfart. Blev att vända och åka tillbaka så färgade hennes hår i Jf istället.

Är hos älsklingen nu & vi ska börja städa rummet nu, skönt när de blir lite renare så man iallafall kan gå här inne utan massa skruvar på golvet -.-



Av Angelica Larsson - 28 april 2012 23:55

Lätt bäst : " Jag trodde han hade könshår men sen såg jag på dig"

Av Angelica Larsson - 28 april 2012 21:43

Haft en bra dag, hem och hjälpa till, färga håret, duscha & umgås.

Sen vidare till Sandviken för att va med folk & nu blir det att vara barnvakt åt Wille.


Haha shachi ville också sitta i Melinas mini stol ! :) Sötnötar!

Av Angelica Larsson - 28 april 2012 21:35

 

Fick en rosa tjocktröja utan armar, assnygg & skön. Kommer vara perfekt under skinnjackan.

Fick även nya pyjamas byxor då mina gamla gick sönder. Ovanligt jag har sönder byxor?


Och tack till mamma igen, som betalar även fast jag får pengar till att köpa saker själv. Love you <3

 
Av Angelica Larsson - 27 april 2012 21:30

Åka hem, hjälpa till hemma, till gävle & köpa kläder. Hem till älsklingen & bada. mys..

Nu ligger man & kollar på kanske världens sorgligaste film. Hachiko - a dogs story!

 

Av Angelica Larsson - 26 april 2012 23:18

Var ut & träffade Ellinor för ett tag sen, trevligt med en pratstund.

Saknad unge är precis vad hon är, fast det är skönt att veta att även fast de va längesen sist så kunde vi prata som att det var igår vi umgicks hela tiden.


Kom in för ett tag sedan & nu blir det film med älsklingen, är som sagt otroligt trött & hoppas att det inte blir alltför sent.

Imorgon blir det antagligen Gävle med syrran & Mami, hoppas det blir trevligt. Dock vill jag inte köpa nå mer kläder. Vill inte ta slut på alla mammsens pengar, hihi.


Puss & godnatt.

Av Angelica Larsson - 26 april 2012 20:44

Kom nyss hem till älsklingen efter att ha varit på stan med mamma, syrran, Danne, Mellis & Hilina. Hade otroligt trevligt och fick med oss en massa fint hem. Dör över hur snygg tröjorna vi hittade var, ångrar nästan lite att jag inte köpte en iallafall. Så blev det fika & lite prat innan jag & Hilina rörde oss vidare hemåt.


Slutade skolan tidigt idag, somnade hos älsklingen och sen kom pappa & hämtade mig vid 2 tiden. Då blev det att åka hem & prata osv. Sen tillbaka till Sandviken & vänta på mamma.

Så har jag gått på stan & bara haft det trevligt, imorgon blir det ingen skola. Jag som sa jag skulle sköta mig! Men en dag kan väl inte skada? Har ju ändå inte varit sjuk sen lovet, och kommer nog inte vara det heller med tanke på alla nationella prov vi har.


Nej nu ska jag ta & försöka övertala älsklingen att vi ska duscha. Skulle vara skönt.


Av Angelica Larsson - 26 april 2012 20:34

Var & köpte kläder idag en BH, en tjocktröja och Jeans, beställde även en skinnjacka med luva, en svart den här gången. Längtar tills jag får hem den.


 

Presentation


Va roligt att du ramlade in på min blogg!
Angelica heter jag, är 17 år och går på Bessemergymnasiets Handel och Administrations program.
Läs om min vardag med skolan, pojkvän och vänner!

Fråga mig

1 besvarad fråga

AdBox

Adboxe

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards