frais

Alla inlägg under mars 2012

Av Angelica Larsson - 31 mars 2012 19:49

 

Nu ska jag ut, hejdå !

Av Angelica Larsson - 31 mars 2012 19:40

Jag är sååå trött på allt. Vill bara lägga mig ner och sova.

Idag svängde vi förbi Lindex, tänkte köpa väskan men vill inte göra så mot mamma å pappa.

Dom ska inte behöva betala allt. Efter det blir det Jensas med Älsklingen och Brun. Trevligt trevligt.

Sen mötte vi Daniella och nu väntar vi på Kevin, sen märker man vad resten av dagen har att bjuda på.

Vet iallafall att idag ska det här äckliga rummet bli rent, dags att städa käner jag.


Och resultatet efter Daniellas hårfärgning, blev otroligt snyggt om jag får säga det jag tycker,

Dock inte lika rött som jag tyckte att hon skulle haft. Mer rödbrunt.


     

Av Angelica Larsson - 31 mars 2012 17:00

 

Hon blir bara sötare och sötare för varje dag som går. Lilla Olle <3

Av Angelica Larsson - 30 mars 2012 21:36

Nu är jag äntligen tillbaka hos älsklingen, efter 5 timmar..

Åkte till jf klockan 4 och kom tillbaka till viken tio över 9. Men det har varit trevligt hemma med folket.

Och jag blir bara mer och mer sugen på att skaffa barn varje gång jag träffar Melina, ååååhh....


Pappa skulle minsann köpa väskan till mig idag, men tännkte ändå, känns inge bra?

300 liksom , och jag fick mina 1050 idag.

Men märker hur vi gör imorgon, om väskan finns kvar och om jag har nån lust att köpa den över huvudtaget.

Fick 100 kronor idag också, utöver studiebidraget, känns lite jobbigt faktiskt.

Charlotte har fått mig att inse att mamma och pappa inte är gjord av pengar,

 men om jag inte köper mat för dom 100 kronor jag fick..

så blir det fan att jag lägger dom i min spargris som för tillfället innehåller 160 kronor, och de blir mer imorgon.


Nej nu ska jag och Daniella och älsklingen försöka hitta på nått innan Danni ska hem om en timme, efter det blir det film mys med älsklingen, Austin Powers, YEAH BABY!

Av Angelica Larsson - 30 mars 2012 13:33

En lektion kvar, MÅSTE STÅ UT. vill såå gärna gå hem nu.

Men nu ska jag börja med Webbutvecklingen, sen blir det hem och färga håret på finaste.

Blir antagligen den mörkröda fägen av dom på bilderna, just nu är hon blond.

 

Alltså färg nummer 2, skit i att jag redigerat dom dåligt, vi ville bara se på ett ungefär hur det skulle se ut.

Världens finaste unge utan att tveka..


Av Angelica Larsson - 30 mars 2012 09:40

PENGAR, idag får jag mina efterlängtade pengar.

Så jävla skönt. Ska till stan och köpa en röd ros åt älsklingen, shh..

Han förtjänar en..


Nu har vi haft Svenska redovisning,

och jag kunde inte låta bli att känna mig lite kränkt av läraren som sa att jag hade för ljus röst..

Hon menade på att jag skulle ändra tonläge.

Men det är såhär jag låter? Jag har en pipig röst!

Så in my ass bitch att jag tänker börja mörka min röst.


Nej nu har vi Branchkunskap så ska väl börja med det.


 

Av Angelica Larsson - 29 mars 2012 22:34

Blev inge Austin Powers, jag som verkligen älskar dom filmerna,

Blir att kolla på tv istället så ska vi kolla på Austin Powers imon, Yeah baby !

Haha ååh dör. Just nu väntar jag på att Johannes ska duscha klart, vilket tar en evighet.

Så jag kan borsta tänderna innan jag hoppar i säng.

Kom även på att imorgon har vi svenska redovisning! Vi har prov i Servicekunskap.

Och har jag gjort nått? Nej... Fan hatar mitt liv just nu. Finns inge värre än ett IG.


Imorgon får jag mina efter längtade pengar,  då blir det hårfärg, antagligen skor och en väska.

LÄNGTAR.

Av Angelica Larsson - 29 mars 2012 21:31

Godis, Cola, Austin Powers och god mat. Kan det bli mycket bättre?

Älsklingen var snäll nog och köpte godis åt oss tills ikväll. Dock har vi typ ätit upp allt.

Är just nu med Brun och Kevin och Lovely. Men brun och Kevin ska nog snart gå.

Då blir det duschen för mig sen så ska vi mysa ner oss till Austin Powers.

Slutade kvart över 11 idag, så himla skönt, imorgon blir det dock en längre dag, då slutar jag först 15.05

Så nej nu ska jag in i duschen. godnatt alla fina!

Presentation


Va roligt att du ramlade in på min blogg!
Angelica heter jag, är 17 år och går på Bessemergymnasiets Handel och Administrations program.
Läs om min vardag med skolan, pojkvän och vänner!

Fråga mig

1 besvarad fråga

AdBox

Adboxe

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards