frais

Alla inlägg under mars 2012

Av Angelica Larsson - 29 mars 2012 08:27

Sitter just nu i skolan, vaknade kvart i 8 och hade världens panik.

Var meningen att jag skulle snooza alarmet imorse, men råkade stänga av det istället och somnade om.

Men slängde upp håret i en toffs, på med kläderna och mot skolan, och jag hann i tid.

Hur super bra som helst. Nu har jag matte, eller ja, vi började 8.15 så har haft de en kvart men läraren e nå snuskigt seg.


Nu ska jag börja plugga, provet är nästa vecka, och hela veckan har jag verkligen inte längtat tills imorgon då vi slutar kvart i 5 och har idrott sista lektionen. OCH SÅ ÄR DEN INSTÄLLD NU IGEN!! mitt liv äger, vi har inte haft idrott en enda gång sen sportlovet. Och nästa fredag är vi lediga, så jävla soft. De är 5 veckor utan idrott. I love my life right now.

 

Här borde alla ni som springer omkring på stan och klottrar tänka efter.

Det ser seriöööst ut som skit när man gör såna där "taggs"



Av Angelica Larsson - 28 mars 2012 21:36

Nu blir det film med sötnosen, haft en underdag med världens bästa.

Dagen gick fort idag, ett minus bara att jag tappade mitt busskort, så ska anmäla det stulet imorgon så den jäveln som har det ändå inte kan använda det!


Annars har jag haft en super bra dag då jag varit med Hilina, vi åt hemma hos mig, hur gott som helst.

Så köpte hon godis sen har vi bara tagit det lungt.

Tack för dagen Hilina, det har varit super trevligt.


 

Av Angelica Larsson - 28 mars 2012 12:05

Idag, är det Onsdag, På Fredag får jag mitt studiebidrag. LÄNGTAR.


Idag skulle även jag och Mamma köpa skor och en väska.

Men det är såå mycket annat jag vill ha, vill ha hårfärg så håret blir klart någon gång.

Vill ha hårförlägning på det, Sen vill jag såklart ha skiiit snygga rosa byxor, och en underbar tjocktröja jag hittat.

 Ca 2000 sammanlagt.. Fyan, I want money.

Men idag blir det att handla fake converse, antingen vita eller svarta, har världens beslutsångest.

Låga eller korta? Svarta eller vita?


Och snart är den här snyggingen min, Svart eller brun, Dock finns det bara bild på den bruna.

Lindex Shop Online - Väska

Bild från Lindex Shop Online

Av Angelica Larsson - 28 mars 2012 12:00

Ååååå. Vill bara hem till min underbara älskling. Mysa och bara vara.

Har inte varit utan han på 3 månader. varje dag, alltid. Förutom när jag är i skolan.

Men idag är det någonting som är fel med mig, saknar honom fast jag vet att han är där. Och fast det bara var någon timme sen vi pratade sist.

Jag är så jävla lycklig över att jag har honom. Han är världens finaste, Och jag hade aldrig önskat mig någon annan.


Vill bara hem och pussa på dig hjärtat.


 

Att älska och bli älskad är två helt olika saker.

Men att älska en person som älskar en tillbaka är speciellt.

Av Angelica Larsson - 28 mars 2012 08:45

Vaknade halv 8 idag, eller jag klev upp då.. Vi började en halvtimme senare än vanligt.

Älsklingen var redan uppe när jag vakna så han gjorde mig sällskap. Och de gjorde dom små runda sakerna också.

Kattungarna då alltså.

Hade sån lust att bara ligga kvar i sängen hela dagen, det var såå varmt och mysigt. Men nej de är klart man måste till skolan sånna här hemska dagar. Regnar ute, usch.

Hur som helst förhoppningsvis går dagen snabbt. Kan ju alltid hoppas.


Nu börjar engelskan, Otroligt mycke jag hann missa igår under 2 lektioner.

Tror dom gjorde mer på dom lektionerna än dom gjort på hela veckan.



Av Angelica Larsson - 27 mars 2012 19:25

Fick reda på att en kompis till mig, eller ja länge sen vi umgicks sist, är min tremäning,

blev nå otroligt förvånad iallafall.. Och för dom som undrar så är det Matte.L


Tog livmoderhalscancer sprutan idag, var nå otroligt nervös men det gick jätte bra.

Kändes knappt, förutom när dom spruta i vätskan. Usch. Så om 2 månader ska jag ta nästa.

Hade nå otroligt bra skolsystrar som tog de jätte bra med min spruträdsla.


Så åkte jag och köpte en ny jacka , otroligt snygg !


 


Av Angelica Larsson - 27 mars 2012 10:17

Idag ska jag ta min första livmoderhalscanccer spruta, så jävla orolig.

Ändå är det 5 timmar dit men känner magen knyta sig på mig så fort jag tänker på det.

Men ändå, det är ju ett måste. Så får väl stå ut med smärtan från det i några sec.


Fick iallafall upp älsklingen 9 men han hade ont i huvudet så han gick aldrig till "frukostklubben" som det kallas.

Sen så ska jag följa med honom till tandläkaren idag kvart över 2. sen 20 över 3 så ska jag ta spruta.

Å fyfan. Så otaggad man kan bli !


 

Av Angelica Larsson - 26 mars 2012 13:35

Sitter just nu i skolan, har försökt ändrat bloggens design men kommer inte på något snyggt.

Så dålig fantasi. Ikväll blir det väl mys med Lovely, och hur fan ska jag kunna väcka honom 8 imorgon när han vaknade för 30 min sen, han kommer ju inte somna ikväll.

Hur som helst, idag är det måndag igen, längtar redan tills på fredag.


Har dålig mensvärk iallafall, så orka livet.

 

Presentation


Va roligt att du ramlade in på min blogg!
Angelica heter jag, är 17 år och går på Bessemergymnasiets Handel och Administrations program.
Läs om min vardag med skolan, pojkvän och vänner!

Fråga mig

1 besvarad fråga

AdBox

Adboxe

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards