frais

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Angelica Larsson - 24 mars 2012 22:13

Idag har jag och älsklingen varit tillsammans i 1 år och 11 månader, kan inte förstå att tiden gått så jävla snabbt.  

Bara en månad kvar så ska vi fira 2 års dagen, Hoppas den blir speciell.  

Dock är det på en tisdag. så vi firar nog den helgen efter, eller nått sånt, ordentligt med mat, bio och massa mys. 

 

Hur som helst just nu sitter vi och kollar på Austin Powers då vi inte hade någon lust att gå till Göransson Arena. 

Skönt att bara ha en hemma kväll som alltid, trivs faktiskt med dom lugna helg kvällarna.  

Även om det är roligt att hitta på saker ibland, dock är fotboll ingenting för mig.  

 

Nej nu ska jag kolla vart älsklingen tog vägen med mina mackor.  


   

Av Angelica Larsson - 24 mars 2012 12:22

Märker om man drar sig ner till göransson arena ikväll och kollar på Norlie och KKV, kostar ändå bara 20 kronor.

Men får se hur det blir, Blev dock inge Valbo idag iallafall. Mamma slutade 4 och skulle vara barnvakt åt Melina eftersom Charlotte ska umgås med kompisar ikväll.

Men märker om vi svänger in dit på Tisdag när jag slutar skolan.

Vill verkligen ha ett par skor, jacka, hårfärg och en skjorta. De är hur snyggt som helst med skjorta till leggnings.


Nej nu ska jag messa Hilina och kolla om hon e vaken.

Av Angelica Larsson - 24 mars 2012 09:46

Nej nån guldgrävar vän kommer jag aldrig sakna.

Nej en god vän går först,

Dom finns vid din sida när sommar blir höst.

Skin över dom, låt dom växa.


Av Angelica Larsson - 24 mars 2012 09:40

Äntligen har jag vaknat, och hoppas på att mamma fick lönen igår så jag och hon kan fara till valbo och köpa en jacka.

Det har varit en skön dag igår. förutom att Johannes försökte ta livet av mig inatt eller nått..

Blev seriöst asrädd. Men fanns inget att göra åt saken som hänt dock.

Hoppas iallafall att det bara var fylle snack och inge annat.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Va roligt att du ramlade in på min blogg!
Angelica heter jag, är 17 år och går på Bessemergymnasiets Handel och Administrations program.
Läs om min vardag med skolan, pojkvän och vänner!

Fråga mig

1 besvarad fråga

AdBox

Adboxe

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards