frais

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Angelica Larsson - 15 mars 2012 10:18

Som sagt, så testar jag bara den här sidan lite då och då.

Gillar sättet man kan göra designen på bättre på bloggplatsen,

och hur man kan göra typsnittet på texterna, dock saknar jag rubrikerna under headern.

Och jag har ingen aning om hur man kan få dit dom.


Blir lite extra tråkigt inlägg eftersom jag inte kan lägga in bilder.

Men hur som helst, sitter just nu i skolan och väntar på en lärare.

För vi har antagligen håltimme till 12.05 Så jävla drygt.

Idag slutar vi iallafall 13.20 hur skönt som helst, och förhoppningsvis ännu tidigare om läraren kan komma.


Fick ett samtal från älsklingen nyss, haha, gullungen hade köpt penslar åt mig.

För jag har ju börjat måla, typ som hobby, för att ha något att göra under tråkiga dagar.

Så slänger väl upp bilder på det jag gjort hittils när jag kommer hem.


Nej nu ska jag försöka hitta på nått, blir väl att fråga om Daniella och Kajsa har lust å gå härifrån ett tag.

Klassrummet är ju KAOS.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Va roligt att du ramlade in på min blogg!
Angelica heter jag, är 17 år och går på Bessemergymnasiets Handel och Administrations program.
Läs om min vardag med skolan, pojkvän och vänner!

Fråga mig

1 besvarad fråga

AdBox

Adboxe

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards