frais

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Angelica Larsson - 29 mars 2012 22:34

Blev inge Austin Powers, jag som verkligen älskar dom filmerna,

Blir att kolla på tv istället så ska vi kolla på Austin Powers imon, Yeah baby !

Haha ååh dör. Just nu väntar jag på att Johannes ska duscha klart, vilket tar en evighet.

Så jag kan borsta tänderna innan jag hoppar i säng.

Kom även på att imorgon har vi svenska redovisning! Vi har prov i Servicekunskap.

Och har jag gjort nått? Nej... Fan hatar mitt liv just nu. Finns inge värre än ett IG.


Imorgon får jag mina efter längtade pengar,  då blir det hårfärg, antagligen skor och en väska.

LÄNGTAR.

Av Angelica Larsson - 29 mars 2012 21:31

Godis, Cola, Austin Powers och god mat. Kan det bli mycket bättre?

Älsklingen var snäll nog och köpte godis åt oss tills ikväll. Dock har vi typ ätit upp allt.

Är just nu med Brun och Kevin och Lovely. Men brun och Kevin ska nog snart gå.

Då blir det duschen för mig sen så ska vi mysa ner oss till Austin Powers.

Slutade kvart över 11 idag, så himla skönt, imorgon blir det dock en längre dag, då slutar jag först 15.05

Så nej nu ska jag in i duschen. godnatt alla fina!

Av Angelica Larsson - 29 mars 2012 08:27

Sitter just nu i skolan, vaknade kvart i 8 och hade världens panik.

Var meningen att jag skulle snooza alarmet imorse, men råkade stänga av det istället och somnade om.

Men slängde upp håret i en toffs, på med kläderna och mot skolan, och jag hann i tid.

Hur super bra som helst. Nu har jag matte, eller ja, vi började 8.15 så har haft de en kvart men läraren e nå snuskigt seg.


Nu ska jag börja plugga, provet är nästa vecka, och hela veckan har jag verkligen inte längtat tills imorgon då vi slutar kvart i 5 och har idrott sista lektionen. OCH SÅ ÄR DEN INSTÄLLD NU IGEN!! mitt liv äger, vi har inte haft idrott en enda gång sen sportlovet. Och nästa fredag är vi lediga, så jävla soft. De är 5 veckor utan idrott. I love my life right now.

 

Här borde alla ni som springer omkring på stan och klottrar tänka efter.

Det ser seriöööst ut som skit när man gör såna där "taggs"



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Va roligt att du ramlade in på min blogg!
Angelica heter jag, är 17 år och går på Bessemergymnasiets Handel och Administrations program.
Läs om min vardag med skolan, pojkvän och vänner!

Fråga mig

1 besvarad fråga

AdBox

Adboxe

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards