frais

Direktlänk till inlägg 30 mars 2012

Friday I'm in love

Av Angelica Larsson - 30 mars 2012 21:36

Nu är jag äntligen tillbaka hos älsklingen, efter 5 timmar..

Åkte till jf klockan 4 och kom tillbaka till viken tio över 9. Men det har varit trevligt hemma med folket.

Och jag blir bara mer och mer sugen på att skaffa barn varje gång jag träffar Melina, ååååhh....


Pappa skulle minsann köpa väskan till mig idag, men tännkte ändå, känns inge bra?

300 liksom , och jag fick mina 1050 idag.

Men märker hur vi gör imorgon, om väskan finns kvar och om jag har nån lust att köpa den över huvudtaget.

Fick 100 kronor idag också, utöver studiebidraget, känns lite jobbigt faktiskt.

Charlotte har fått mig att inse att mamma och pappa inte är gjord av pengar,

 men om jag inte köper mat för dom 100 kronor jag fick..

så blir det fan att jag lägger dom i min spargris som för tillfället innehåller 160 kronor, och de blir mer imorgon.


Nej nu ska jag och Daniella och älsklingen försöka hitta på nått innan Danni ska hem om en timme, efter det blir det film mys med älsklingen, Austin Powers, YEAH BABY!

 
 
johanna

johanna

31 mars 2012 12:52

Hej fin blogg:)
Vad gör du i helgen?:)

http://www.johannaburvall.bloggplatsen.se

Angelica Larsson

31 mars 2012 19:40

Tack!
I helgen blir det bara att vila upp sig efter en lång vecka i skolan ! Men nästa helg blir det annorlunda ! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Larsson - 2 augusti 2012 23:29


Har flyttat allt från denna blogg till en ny, Hoppas ni fortsätter läsa min blogg där, har gjort allt enklare och lite roligare !   www.frais.devote.se       Klicka på länken eller på bilden för att komma dit ! Lovar att jag ska up...

Av Angelica Larsson - 25 juli 2012 13:19


Jag är med och tävlar om ett par Jeffrey Campbell skor hos http://swaxu.bloggplatsen.se Var med och tävla du också!   Klicka här eller på bilden för att komma till tävlingen     ...

Av Angelica Larsson - 18 juli 2012 05:59

Förlåt för dålig uppdatering, men har inte haft tid att blogga, eller rättare sagt ingen ork! Har haft fullt upp att flytta alla inlägg från denna blogg till en ny, den är dock inte färdig än.   Så skriver nya när jag är klar, så hoppas jag ni...

Av Angelica Larsson - 13 juli 2012 23:01

Skönt att jag trodde de va fredag igår & trodde jag glömt tagit p-piller på torsdagen så tog två! Helt otroligt... Men iallafall nu sitter jag hemma & ska börja skissa lite mer på Mercuryn, trodde aldrig det skulle vara så svårt att måla en bil ! ...

Presentation


Va roligt att du ramlade in på min blogg!
Angelica heter jag, är 17 år och går på Bessemergymnasiets Handel och Administrations program.
Läs om min vardag med skolan, pojkvän och vänner!

Fråga mig

1 besvarad fråga

AdBox

Adboxe

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards