frais

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Angelica Larsson - 21 maj 2012 19:57

En av dom viktigaste sakerna på min vill ha lista i födelsedagspresent!

Fast får jag pengar så åker jag nog in & köper själv, de ska antagligen finnas på Glitter i massa roliga färger för 69 kr !!



 


Av Angelica Larsson - 21 maj 2012 19:51

Jag vet att de låter konstigt, men jag har en sån fruktansvärd hemlängtan..

Saknar att bara sitta hemma med familjen en dag utan att stressa iväg till robert..


Nu snart blir det väl antagligen film sen sova, inge duscha idag inte,

Ska försöka duscha varannan dag istället för varje, då mitt hår är så slitet.

Snart bara en vecka kvar till jag blir 17, känns så skönt att det snart bara är ett år kvar tills man är 18. Kändes som att de var igår man blev tonåring och det var så speciellt!


Skrev klart mitt CV idag, känns skönt, nu är det enda som saknas en bild.

Men någon måste ta den åt mig. Annars blir det inte så bra.


Nej nu ska jag försöka hjälpa älsklingen lite, sen förhoppningsvis blir det sängen tidigt,

Orkar som sagt inte vara lika trött imorgon som idag, Börjar halv 10 och slutar halv 2.

Skönt med en kort dag, längtar till sommarlovet.


GODNATT mina fina <3

Presentation


Va roligt att du ramlade in på min blogg!
Angelica heter jag, är 17 år och går på Bessemergymnasiets Handel och Administrations program.
Läs om min vardag med skolan, pojkvän och vänner!

Fråga mig

1 besvarad fråga

AdBox

Adboxe

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards