frais

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Angelica Larsson - 12 maj 2012 21:42

Vaknade 10, blev inget Gävle för mig, ingen annan verkade vilja åka heller så sket it.


Jag & Kevin satt och pratade idag om hur fult det är med tjejer som har rött läppstift i våran ålder, Dom ser ut som gamla kärringar. Seriöst.

Så jag tog mig friheten och testade det, och jag kan säga såhär jag kommer aldrig gå omkring med röda läppar utomhus, nu blir det dusch innan någonting annat usch va hemskt de är.

Äntligen ett kort som jag inte ser helt död ut på.


Här är iaf bilden jag målade på Tiger och Nalle Puh åt Melina,

Nu ikväll i brist på annat när man är barnvakt så blir det att måla en bild på dom 7 dvärgarna.


Av Angelica Larsson - 12 maj 2012 03:07

Nu blir det att sova så man kommer upp tills imorgon och hinner fixa sig innan man drar iväg på Cruising i gävle, HOPPAS PÅ UNDERBART VÄDER..


Slutade skolan 10 över 3 istället, otroligt skönt.

Har inte gjort något speciellt idag eftersom det har regnat en massa,

Men något positivt var ju iaf att syrran ville köpa några av mina målningar,

Eller få dom, så ska ge dom till henne + gjorde en åt Melina på Nalle Puh och Tiger,

Asgullig verkligen, Hoppas charlotte blir nöjd bara, sen hade ju hon på önskelistan att jag skulle göra dom 7 dvärgarna, men med tanke på hur enformigt Nalle Puh och Tiger är och det tog ca 4 timmar att göra, så vill jag inte ens tänka tanken på hur lång tid det kommer ta att göra dom 7 dvärgnarna, bild kommer imorgon, nu äre sleepmode.

Presentation


Va roligt att du ramlade in på min blogg!
Angelica heter jag, är 17 år och går på Bessemergymnasiets Handel och Administrations program.
Läs om min vardag med skolan, pojkvän och vänner!

Fråga mig

1 besvarad fråga

AdBox

Adboxe

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards